اصلاح فرم بینی بدون عمل جراحی

اصلاح فرم بینی بدون جراحی روشی است که در آن فرم بینی فرد بدون تیغ جراحی (عمل رینوپلاست) اصلاح می شود. این روش بدون جراحی از روشهایی است که به افرادی که ترس از جراحی دارند کمک میکند تا فرم بینی خود را بدون عمل جراحی اصلاح کنند. همچنین افرادی که از فرم بینی خود بعد از عمل جراحی ناراضی هستند هم می‌توانند از این روش برای اصلاح نواقص آن استفاده کنند. شما میتوانید در مدت زمان کوتاه و با صرف هزینه ای به مراتب کمتر از عمل جراحی بینی به فرم دلخواه خود دست یابید.

 

روش های اصلاح فرم بینی بدون عمل جراحی

امروزه روش‌های بسیاری برای اصلاح فرم و کوچک کردن بینی وجود دارد. بنابراین اگر شما نیز دچار برخی از مشکلات مانند قوز ، فرورفتگی و یا  بزرگ بودن آن و … هستید و یا بعد از عمل جراحی بینی (رینوپلاستی) از فرم نهایی آن راضی نیستید. میتوانید با توجه به فرم بینی خود و با مشورت متخصصین در این حوزه به فرم دلخواه خود دست یابید.

کاربردی ترین روش ها غیر جراحی

1. پلاسماجت:

پلاسماجت یکی از بهترین و موثرترین روش‌های کوچک کردن به خصوص برای بینی‌های گوشتی و غضروفی است. با استفاده از پلاسماجت می‌توان در همه قسمت‌های آن لیفت و اصلاح فرم انجام داد. در این روش با برخورد پلاسما به پوست برخی از لایه‌های آن بخار می‌شوند که این عمر باعث جمع شدن لایه‌های زیرین و در نتیجه کوچک شدن آن می‌شود.برای آشنایی بیشتر با نحوه کوچک شدن بینی با روش پلاسماجت مقاله مارو که در این زمینه هست مطالعه کنید.

 پلاسماتراپی برای چه افرادی مناسب است؟
  •  افرادی که دارای بینی بزرگ با پوست ضخیم هستند.
  • افرادی که بینی‌های گوشتی و غضروفی دارند .
  • افرادی که بینی خود را جراحی کرده اند هم می توانند برای کوچک کردن بیشتر از این روش استفاده کنند.

2.مزوتراپی بینی:

در این روش پزشک با تزریق مواد پرکننده در نواحی مورد نظر، تمامی سطوح ناهموار را اصلاح و نواقص را رفع می‌کند. مزیت اصلی مزوتراپی بدون درد بود آن و نداشتن دوره نقاهت می‌باشد. از طریق مزوتراپی بینی امکان رفع مشکلاتی مانند قوز، ناهمواری، افتادگی‌های جزیی، برآمدگی ها، کوچک شدن بینی و … وجود دارد.

3. تزریق ژل یا چربی:

تزریق ژل یا چربی  از روش‌های کارآمد برای برداشتن قوز بینی بدون عمل جراحی است. برای پرکردن برآمدگی‌ها از فیلرها و پرکننده‌هایی مثل ژل یا چربی استفاده می‌شود. فیلر یک روش غیر تهاجمی و کم هزینه برای اصلاح فرم آن است. هنگام درمان بدون جراحی و با استفاده از تزریق فیلر، پزشک سوابق پزشکی و مشکلات ساختاری و فرم دلخواه بینی بیمار را بررسی می‌کند و بنابر صلاح دید خود و رضایت بیمار از حجم مشخصی فیلر برای اصلاح فرم آن استفاده می‌کند. این روش درمانی یک روش کم خطر و سرپایی است که نتایج ایده‌آلی به همراه دارد و بیماران می‌توانند همان روز به خانه برگردند. البته این روش درمانی موقتی است که حدود ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد.

تزریق ژل و چربی برای چه افرادی مناسب است؟
  • افرادی که در قسمتی از بینی  فرورفتگی دارند.
  • افرادی که کمی انحراف بینی دارند.
  • افتادگی بینی بصورت خفیف تا متوسط.
  • افرادی که پس از عمل جراحی رینوپلاستی دارد نیاز به اصلاح دارند.
  • بینی هایی که سر آنها بالا است یا نوک آن نیاز به اصلاح دارد.

تزریق فیلر  برای زیباجوی محترم و توضیحات دکتر اصغرپور در خصوص انجام آن

 

 

نکاتی در مورد تزریق ژل 

1. برای محل‌هایی  که دچار فرورفتگی یا برآمدگی هستند روش تزریق ژل  توصیه می‌شود.

2. برای تغییر شکل ظاهری حتماً با یک جراح مشورت کنید.

3. بسیاری از افراد برای پرداخت هزینه‌های کمتر به افراد غیرمتخصص رجوع می‌کنند که این کار می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد.

4. استفاده بیش از حد ژل می‌تواند به بافت‌های بینی آسیب بزند و درمان‌های ثانویه را با مشکل روبه‌رو کند.

5. اگر نیاز به افزودن حجم در محل کوچکی از بینی داشته باشید، این روش مؤثر است اما اگر مشخص شود که بخش زیادی از آن مشکل دارد باید جراحی انجام شود.

6. ژل یا چربی تزریقی حدوداً شش ماه تا دوازده ماه ماندگاری دارد.

7. این مواد پرکننده باید زیر نظر متخصص استفاده شود زیرا آن‌ها باید کیفیت و سالم بودن محصولات را تائید کنند.

 

از مزایای روش های غیر جراحی نسبت به جراحی رینوپلاستی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • پس از عمل نیاز به استراحت ندارید.
  • احتمال تورم و کبودی نسبت به جراحی رینوپلاستی کم‌تر است.
  • درد و التهاب بعد از عمل بسیار کم است.
  • نیازی به چسب یا پانسمان ندارد.
  • تغییرات ظاهری بعد از عمل قابل رؤیت است.

نتیجه گیری

همانطور که مشاهده نمودید روش‌های بسیاری برای اصلاح فرم و کوچک کردن بینی وجود دارد. بنابراین اگر شما نیز دچار برخی از مشکلات مانند قوز، فرورفتگی ، بزرگ بودن آن و … هستید و یا بعد از عمل رینوپلاستی از فرم آن راضی نیستید ، اصلا جای نگرانی وجود ندارد. شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک‌های زیبایی از روش‌های غیر جراحی کلینیکی استفاده نمایید و بدون درد و نگرانی به هدف خود برسید.

در کلینیک تخصصی سیزم از تکنیک های بسیار تخصصی و سفارشی شامل استفاده از تزریق ژل ،پلاسماجت و مزوتراپی برای بازیابی و بهبود مشکلات ظاهری بینی بدون جراحی ترمیمی بینی استفاده می شود. باتوجه به فرم بینی شما  متخصصان ما به شما پیشنهاد می دهند از کدام روش زیبایی بدون جراحی  مناسب استفاده کنید تا به نتیجه نتایج بهینه اصلاح فرم بینی دست پیدا کنید. بدین ترتیب می توان از عوارض خطرناک جراحی و در برخی موارد نتایج نامناسب جراحی مصون بمانید.

جهت دریافت وقت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

021-22008517

09053621680