لب‌ها یکی از ویژگی‌های ظاهری و اصلی صورت هستند که می‌توانند به جذابیت چهره بیفزایند. پرکردن لب‌ها با استفاده از تزریق ژل لب یکی از موارد آرایشی محسوب می‌شود که منجر به پر شدن و بزرگ‌تر دیده‌شدن لب‌ها می‌شود. این امر سال‌به‌سال بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرد. انواعی از پرکننده یا فیلر برای لب وجود دارند که جزو روش‌های جوانسازی پوست به حساب می‌آیند و معمولاً در کنار کارهایی مثل تزریق بوتاکس استفاده می‌شوند. امروزه روش‌هایی که بر اساس تزریق باشند کاربرد بیشتری دارند.

از پراستفاده‌ترین و معروف‌ترین پر کننده هایی که در این دوران برای افزایش حجم و زیبایی لب‌ها استفاده می‌شود محصولات حاوی مواد مشابه اسید هیالورونیک هستند و به آن‌ها در اصطلاح ژل لب گفته می‌شود. به این پرکننده‌ها گاهی اوقات پرکننده‌های اسید هیالورونیکی نیز گفته می‌شود که برای تزریق ژل لب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تزریق ژل لب

به دلیل استقبال زیاد و افزایش تقاضا برای لب ‌های برجسته و خوش فرم، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. داشتن لب های برجسته و شاداب، جذابیت چهره را دوچندان می کند و به همین علت، ترزیق ژل لب، می تواند گزینه مناسبی برای متعادل کردن اجزای چهره باشد.

به عنوان یک فرآیند غیر جراحی، انواع مدل تزریق ژل مزایای موقتی را به همراه دارد. برای حفظ بهبودهای مورد نظر، متقاضیان باید هر شش الی نه ماه یکبار تزریق بیشتری انجام دهند. از طرف دیگر تزریق های نیمه دائمی ممکن است حدودا تا دو سال طول بکشند. فرم لب، حالت های متنوعی دارد که با توجه به فاکتورهای مختلف مانند ژنتیک در هر فرد متفاوت است.

مهم ترین نکته قبل از تزریق ژل انتخاب مدل و نوع آن است که در  مقاله انواع تزریق ژل لب به بررسی و معرفی انواع تزریق ژل لب پرداخته ایم.

انواع برندهای تزریق

بهترین مارک ژل لب شامل فیلرهایی می شوند که بر پایه ی هیالورونیک اسید هستند. فیلر های اسید هیالورونیک در حال حاضر رایج ترین نوع تزریق برای بزرگ کردن و تقویت ظاهر لب ها و در نتیجه جوانسازی صورت به حساب می آیند. هیالورونیک اسید یک ماده شبیه به ژل است که از باکتری ها تولید می شود. این ماده با چسباندن خود به مولکول های آب درون پوست می تواند لب ها را ضخیم تر نشان دهد. این فیلر ها به شکل کندی جذب می شوند و می توانند میزان و حجم لب ها را تنظیم کرده تا فرد به ظاهر ایده آل خود دست یابد.

  • ژل پرفکتا (Perfecta): اگر بخواهیم دسته ای از بهترین ژل های تزریقی را گرد هم در بیاوریم، ژل پرفکتا (Perfecta) در صدر آن قرار میگیرد چرا که از مواد طبیعی ساخته شده و دارای هیالورونیک اسید در خود است که وجود این ماده باعث می شود تا فرد هیچ گونه درد و ناراحتی برای تزریق ژل به لب و یا ناحیه های مختلف صورت خود نداشته باشد. این ژل توسط شرکتی در فرانسه ساخته می شود.

 

  • ژل رووفیل (Revofil): ژل کره ای رووفیل (Revofil) از محبوبیت بالایی در بازار ایران برخورد دار است به این دلیل که تاثیری عمیق و فوری برای از بین بردن چین و چروک های صورت و همچنین حجم و زاویه دادن به لب و گونه ها دارد.

 

  • ژل استایلج (Stylage): این نوع ژل با بکارگیری از جدیدترین متدها و تکنولوژی های روز ساخته شده و دارای لیدوکائین، هیالورونیک اسید و آنتی‌اکسیدان‌ ها می باشد و تنها برای حجم و فرم دادن خاصی به لب ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

  • ژل آلیاکسین (Aliaxin): این نوع ژل توسط شرکتی ایتالیایی ساخته شده و برخلاف سایر انواع ژل و برندهای مختلف آن، در کنار کاربرد اصلی خود دارای ویژگی متفاوتی برای آب رسانی و ایجاد حالت کشسانی به پوست صورت ساخته شده است.

 

  • ژل بلترو (Belotero): این نوع ژل به دلیل قیمت ارزان در کنار ماندگاری بالایی خود توانسته است در بازار ژل های تزریقی زیبایی، جایگاه ویژه ای داشته باشد. عموما افرادی که می خواهند در کنار پرداخت هزینه ای نسبتا پایین، از کاربردهای تزریق ژل برای مدت زمان طولانی بهره بگیرند، از این نوع ژل بهره می گیرند.

 

انتخاب بهترین مارک ژل لب دارای اهمیت بالایی است. در صورت تزریق ژل لب بی کیفیت ممکن است فرد عوارض جبران ناپذیری را تجربه کند و این مسئله تا همیشه بر روی زیبایی صورت وی تاثیر بگذارد. در حقیقت زمانی که شما بهترین کلینیک تزریق ژل لب را بر می گزینید، می توانید مطمئن باشید که در این مرکز از بهترین و مرغوب ترین برندهای ژل لب استفاده می شود. در این مطلب می خواهیم انواع مختلف ژل حجم دهنده لب را معرفی و همه ویژگی های آن ها را بررسی کنیم.

عوارض تزریق

تزریق ژل لب اگر به‌طور صحیح و دقیق انجام شود عوارض جانبی زیاد و بلندمدتی ندارد. حتی ممکن است بدون هیچ‌گونه عوارضی باشد. اما به‌طورکلی بعد از تزریق ژل شما می‌توانید انتظار ورم‌کردن و یا کبودی لب‌ها را داشته باشید. علاوه بر این‌ها عوارض رایج دیگر شامل موارد زیر می‌شوند:

  • قرمزشدن و همچنین تورم و کبودی به علت آسیب‌های جزئی بافتی ایجاد می‌شوند
  • شکننده شدن پوست لب
  • ایجاد دانه (توده و غده)
  • درد به میزان کم
  • خارش

همه این علائم گفته‌شده معمولاً بعد از حدود دو تا چهار هفته از بین می‌روند.

عوارض جدی تر بسته به تجربه فردی که تزریق را انجام می‌دهد و دقیق بودن محل تزریق دارد. برای مثال تزریق ژل به‌طور مستقیم در عروق خونی به‌طور ناخواسته می‌تواند عوارضی به همراه داشته باشد. این عوارض شامل زخم‌های دائمی، اختلال در بینایی، کوری و خط افتادن روی لب هستند. همچنین ابتلا به عفونت‌ها که در تزریق با لوازم غیر استریل رخ می‌دهند. به همین دلیل است که انتخاب یک متخصص خوب و با تجربه برای تزریق ژل لب اهمیت بالایی دارد . شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو سیزم  و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت تزریق ژل لب  مطلع شوید.

 

جهت رزرو وقت و دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

021-22008517

09053621680