بهترین کلینیک پوست تهران

کلینیک پوست سیزم

 کلینیک پوست سیزم اولین کلینیک تخصصی درمان زگیل تناسلی (HPV)

کلینیک پوست و زیبایی سی‌زم در بهار سال 1398 خورشیدی با هدف ارائه خدمات تخصصی پزشکی در زمینه سلامت و زیبایی پوست با استفاده از تازه‌ترین دستاوردهای حوزه مهندسی پزشکی آغاز به کار نمود.

پوست با مساحتی در حدود 2 مترمربع، بزرگترین عضو بدن و یک پوشش محافظتی برای بدن موجودات زنده است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد کل وزن بدن را تشکیل می دهد.

بدیهی است حفظ سلامتی و زیبایی پوست به عنوان بیرونی‌ترین عضو بدن از اهمیت سرشاری برخوردار است.

از میان بیماری‌های بسیاری که پوست انسان را تهدید می‌کنند، ابتلا به ویروس HPV یا ویروس پاپیلوم انسانی، می‌تواند منجر به یکی از شایع‌ترین و خطرناک‌ترین بیماری‌های مقاربتی شود. در حدود 80‌% از زنان و مردانی که از نظر جنسی فعال هستند، در طول زندگی خود ابتلا به نوعی از ویروس HPV را تجربه می‌کنند. عوارض پوستی HPV که عبارتند از زگیل‌های ناحیه تناسلی، در صورت عدم درمان به موقع، می‌توانند تغییر ماهیت داده و تبدیل به انواعی از سرطان‌های دستگاه تناسلی، دهان و یا مقعد شوند. بر همین اساس، تأسیس یک کلینیک مجهز جهت ارائه خدمات تشخیصی، درمانی و پیشگیرانه در زمینه کنترل ویروس HPV، ضرورتی بود که در شرایط کنونی جامعه بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شد.

از سوی دیگر، تغییرات اقلیمی، تغییر سبک زندگی در دهه‌های اخیر، افزایش سطح تنش‌‌ها در روابط بین‌فردی و همچنین دشواری‌های شرایط زندگی اجتماعی، منجر به افزایش آسیب‌های پوستی و تسریع روند پیری پوست شده است. داشتن پوستی سالم، شاداب و زیبا می‌تواند در اکثر افراد اعم از زن و مرد، اعتماد به نفس و احساس رضایت بیشتری به ارمغان آورد و به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در برخورداری از زندگی با کیفیت بالاتر، میزان امید به زندگی بیشتر و همچنین دستیابی به آرمان‌های فردی، تأثیرگذار باشد. از این‌رو ارائه دیگر خدمات مربوط به زیبایی و جوان‌سازی پوست از جمله تزریق بوتاکس‌ها و همچنین فیلرهای هیالورنیک اسید استاندارد و مورد تأیید وزارت بهداشت، میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ جهت تحریک کلاژن‌سازی پوست، جوان‌سازی چهره با استفاده از بهترین نخ‌های کلاژن‌ساز، پلاسماتراپی پلک بالا و پایین جهت جوان‌سازی پوست اطراف چشم‌ها که تأثیر بسزایی در زیبایی و جوان‌تر به‌نظر رسیدن چشم‌ها دارد، مزوتراپی پوست سر برای جلوگیری از ریزش موها و برداشتن خال‌ها و ضایعات پوستی با کمک تکنیک کرایوتراپی، از جمله دیگر هدف‌های موردنظر در بنیان‌گذاری کلینیک سی‌زِم می‌باشد.

لیفت
صورت و پلک

جوان سازی و زیبایی
پوست

واکسیناسیون
زگیل تناسلی

درمان
زگیل تناسلی

مزایای کلینیک سی زم

  • کیفیت مطلوب

مجهزترین و به‌روزترین تجهیزات، متخصصان و پزشکان در کلینیک پوست و زیبایی سی زم آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشند.

  • مدیریت زمان

در کلینیک پوست و زیبایی سی زم جهت رفاه حال مراجعان گرانقدر کلیه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد.

  • قیمت مناسب

کلینیک پوست و زیبایی سی زم، تخصصی‌ترین خدمات پوست و زیبایی را با مناسب‌ترین قیمت به متقاضیان ارائه می‌نماید