درمان هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یک درمان زیبایی پوست است. در این درمان از انرژی اولتراسوند برای القای کلاژن سازی استفاده می شود. در نتیجه پوستی سفت تر و جوان تر خواهید داشت.  این روش یک درمان مؤثربرای کاهش چین و چروک و لیفت صورت است. به علاوه! امن است. برای افراد بالای 30 سال خوب عمل می کند. با این حال، در صورت افتادگی و چین و چروک شدید، نتایج ممکن است چندان خوب نباشد.

این فناوری شامل استفاده از انرژی هدفمند به شکل اولتراسوند برای رسیدن به لایه های پوست برای تحریک تولید کلاژن و الاستین است. درمان هایفو که توسط FDA (سازمان غذا و دارو) در سال 2009 برای مصارف آرایشی تأیید شده است، می تواند برای سفت کردن پوست، کاهش چین و چروک، و دادن ظاهری صاف و روشن تر به پوست استفاده شود، همه اینها بدون اینکه نیاز به انجام روش های تهاجمی وزمان طولانی مدت جراحی باشد با این روش میسر است. نکته جالب در مورد درمان این است که درمان هایفو می تواند برای درمان برخی از انواع سرطان با از بین بردن سلول های سرطانی نیز استفاده شود.

تصور شما از یک دنیای کامل چیست؟ به احتمال زیاد پاسخ شما این خواهد بود: «همانی که در آن برای همیشه جوان به نظر می رسیم».متأسفانه با گذشت زمان پیر می شویم. چین و چروک های عمیق، خطوط ریز و افتادگی پوست از نشانه های بارز پیری هستند. اما خبر خوب اینجاست. می توانید اثرات پیری را کاهش دهید. بله، شما می توانیداین اتفاق اجتناب ناپذیر را به تأخیر بیندازید. برای آن، گزینه های جراحی و غیر جراحی زیادی برای انتخاب وجود دارد.آیا می دانید که امروزه گزینه های غیر تهاجمی بسیار محبوب هستند؟ دلیل آن این است که لیفت صورت با جراحی دردناک است. کبودی و تورم به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، زمان زیادی برای بهبودی لازم است. در میان گزینه های غیر جراحی، هایفوتراپی یک درمان زیبایی موثر و نسبتا جدید است.

 مزایای درمان هایفوتراپی

این روش به دلیل مزایای خوبی که دارد در چند سال گذشته از محبوبیت فزاینده‌ای برخوردار شده‌است. هایفو به عنوان یک ابزار همه جانبه خوب در نظر گرفته می شود زیرا می تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد:

ماهیت هایفو غیر تهاجمی است: بزرگترین مزیت این درمان غیرتهاجمی بودن آن است. بنابراین، هیچ روش تهاجمی مانند برش و بخیه درگیر نیست.

دوره نقاهت ندارد: از آنجایی که این یک روش کاملا غیر تهاجمی است، برخلاف سایر روش های تهاجمی، که در آن بسته به شرایط، به 3 تا 4 هفته از دوره نقاهت نیاز دارید،دوره نقاهت ندارد. بنابراین، هنگامی که مرکز درمان صورت HIFU خود را ترک کردید، می‌توانید فوراً به زندگی عادی خود بازگردید.

این روش یک فرآیند بسیار مقرون به صرفه است: علیرغم اینکه یک فرآیند با تکنولوژی بالا است، بسیار مقرون به صرفه است، بنابراین به شما کمک می کند تا بدون فکر کردن به بودجه خود، از درمان استفاده کنید.

ضریب خطر بسیار پایینی دارد: از آنجایی که این یک فرآیند غیرتهاجمی است،هیچ عامل خطری در برابر فرآیندهای تهاجمی ندارد. تنها نکته این است که قرمزی و تورم خفیفی خواهد داشت که تا چند ساعت پس از درمان برطرف می شود. این فرآیند کارایی بالا و اثرات بلندمدت به همراه دارد، به طوری که بیش از 90 درصد از مردم رضایت خود را از اثرات و طول عمر این روش  ابراز می‌کنند. برای اکثر بیماران، هایفو منجر به بهبودهای قابل مشاهده فوری نیز می شود، با اثرات مستمر 6 ماه تا یک سال پس از عمل.

  • ظاهر چین و چروک را کاهش می دهد.
  • ابروها و پلک ها را بلند می کند.
  • گونه های مشخصی می دهد.
  • افتادگی پوست گردن را برطرف می کند.
  • خط فک را تقویت می کند.
  • پوست را صاف می کند.
  • افتادگی چانه را کاهش میدهد.
  • باعث کانتورینگ صورت میشود.
  • پوست افتاده را سفت میکند.
در طول درمان هایفوتراپی چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که برای درمان هایفو به کلینیک مراجعه میکنید، پزشک از شما می خواهد که آرایش و محصولات مراقبت از پوست را قبل از شروع درمان از روی صورتتان پاک کنید. پزشک صورت شما را تمیز می کند و در برخی موارد از کرم بی حس کننده موضعی روی نواحی مورد نظر استفاده می کند. پس از آن، ژل اولتراسوند اعمال می شود و تماس بین پوست شما و دستگاه اولتراسوند را به حداکثر می رساند.

در طول عمل، دستگاه هایفو در نواحی مورد نظر روی پوست شما قرار می گیرد. در فواصل کوتاه، سونوگرافی در طی 30 تا 60 دقیقه به پوست شما منتقل می شود. درمان هایفو معمولاً دردناک نیست، اگرچه برخی از آنها احساس گزگز یا سوزن سوزن شدن را گزارش می کنند. اگر به درد حساس هستید، پزشک می‌تواند داروهای مسکن را برای راحت‌تر کردن فرآیند برای شما توصیه کند.

پس از عمل، برخی از بیماران ممکن است عوارض جانبی مانند بی‌حسی، لکه‌گرفتگی یا تورم را تجربه کنند. التهاب خفیف طبیعی است، اما عوارض جانبی جدی نادر است. قرمزی و تورم معمولاً در عرض چند ساعت پس از درمان کاهش می‌یابد و پس از آن جای خود را به ظاهر پوستی سفت‌تر و جوان‌تر می‌دهد. بیمارانی که تحت این روش قرار می گیرند می توانند بلافاصله پس از خروج از کلینیک به فعالیت های عادی خود بازگردند.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

هایفوتراپی به طور کلی برای افرادی با پوست افتاده، گونه های چاق یا چربی های اضافی صورت توصیه می شود. افراد جوان با علائم پیری پوست مانند چین و چروک نیز کاندیدهای خوبی برای هایفو هستند.

اگر نگران پوست شل و چروک خود هستید و به دنبال روشی کم تهاجمی و مقرون به صرفه هستید، هایفو برای شما مناسب است.

 آیا هایفوتراپی درد دارد؟

برخی از مراجعان احساس خفیف درد را گزارش می کنند. برخی دیگر می گویند که مانند پالس های الکتریکی کوچک است. فقط ناراحتی جزئی وجود خواهد داشت. اما این درمان نسبتاً بدون درد است. ممکن است بعد از درمان قرمزی خفیفی را تجربه کنید. ممکن است کمی ورم نیز وجود داشته باشد. اما فقط چند ساعت باقی می ماند.

بهترین مزیت در مورد درمان هایفوتراپی این است که  زمان بهبودی بسیار کوتاه است. شما می توانید فعالیت های روزانه خود را پس از درمان از سر بگیرید. درمان اولتراسوند متمرکز با شدت بالا حداقل عوارض جانبی دارد. اگر می خواهید بهترین نتایج را داشته باشید، به بیش از یک درمان نیاز خواهید داشت.­­­­

جهت دریافت وقت مشاوره و رزرو وقت با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09053621680

021-22008517