تزریق ژل و مزایای آن

تزریق ژل یا تزریق فیلر روشی سریع برای ایجاد اصلاحات مختلف در صورت از جمله بازگرداندن و افزایش حجم صورت، افزایش حجم لب‌ها، کاهش چین‌و‌چروک و خطوط اخم و خنده و… است. امروزه تزریق ژل یا تزریق فیلر بعد از انجام بوتاکس پرکاربردترین عمل زیبایی در جهان است.
ژل‌ های مورد استفاده برای تزریق دارای انواع مختلفی هستند؛ که همگی مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) هستند. اما محبوب‌ترین ژل تزریقی به صورت اسید هیالورونیک است. پوست جوان و سالم حاوی میزان زیادی از ماده مرطوب و طبیعی به نام هیالورونیک اسید است. با گذشت زمان و افزایش سن، نور خورشید و سایر عوامل می‌توانند میزان هیالورونیک اسید پوست را کاهش دهند و موجب شوند که چین و چروک‌ها ظاهر شوند. فقدان هیالورونیک اسید در پوست منجر به از دست رفتن ساختار و حجم پوست شده و این امر منجر به پیدایش چین‌و‌چروک‌ها می‌شود. با استفاده از فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید می‌توان این ماده را مجددا به پوست برگرداند و خطوط قسمت‌های مختلف پوست را بهبود بخشید.

  • چروک گردن : برای پرکردن خطوط و چین‌های گردن و هم برای پژمردگی آن از تزریق ژل یا تزریق فیلر استفاده می‌شود. همانطور که می‌دانید درمان چروک‌های ریز و درشت روی پیشانی به وسیله روش‌های سطحی و انواع کرم‌ها و داروها معمولا نتیجه قابل مشاهده‌ای ایجاد نمی‌کند.
  • چروک دست : برای پرکردن چروک‌ها و بهبود پژمردگی دست‌ها از تزریق ژل یا تزریق فیلر استفاده می‌شود همانطور که می‌دانید درمان دست‌ها به وسیله روش‌های سطحی و انواع کرم‌ها و داروها معمولا نتیجه قابل مشاهده‌ای ایجاد نمی‌کند.
  • لب : تزریق ژل یا تزریق فیلر بهترین روش بزرگ‌سازی لب‌ها است و می‌توان در آن عدم تناسب لب پایین و بالا را بهبود بخشید، حجم کل لب در نواحی مختلف را افزایش داد در سنین بالاتر چهارچوب از دست رفته لب را به آن بازگرداند، پژمردگی خود لب و اطراف آن را بهبود بخشید.
  • بینی : اکنون در بسیاری از موارد برای بهبود فرورفتگی ریشه بینی یا عدم تقارن و فرورفتگی‌های پس از عمل بینی از تزریق ژل یا تزریق فیلر استفاده می‌شود که به راحتی بیمار را از انجام یک عمل جراحی سنگین می‌رهاند.
  • گونه : افتادگی و فرو رفتگی گونه باعث می‌شود چهره فرد پیرتر بنظر برسد تزریق ژل به گونه بطور بی‌خطر و موثر موجب برجسته‌سازی و فرم‌دهی گونه بدون نیاز به پروتزهای مصنوعی و گران‌قیمت برای قرار دادن در گونه و رفتن زیر تیغ جراحی می‌شود.
  • چانه : تزریق ژل به چانه بطور بی‌خطر و موثر موجب اصلاح چانه کوچک و عقب رفته بدون نیاز به عمل جراحی برای قرار دادن پروتزهای مصنوعی و گران‌قیمت در چانه می‌شود. برجسته‌سازی چانه موجب بهبود ظاهر چهره و تعادل خصوصیات چهره می‌شود.
  • چروک چشم : درمان چروک‌های دور چشم توسط تزریق ژل یا تزریق فیلر نیاز به مهارت و تجربه بسیار دارد اما یکی از نقاطی است که تاثیر شگرف در جوان‌سازی کلی صورت دارد.
  • چروک پیشانی : بسته به فرم صورت بیمار ناحیه پبشانی را می‌توان در قسمت‌های جلو و طرفین به شکل و متناسب با اطراف حجم داد. کاهش چروک‌های پیشانی و یکدست شدن سطح پوست از مزایای بالقوه تزریق ژل یا تزریق فیلر است.
تزریق فیلر

کاربردهای تزریق ژل یا تزریق فیلر

  • خط اخم : در بسیاری از بیماران وجود این خط چهره فرد را عبوس می‌کند و اثر ناخوشایندی روی اطرافیان می‌گذارد و می‌توان با استفاده هم‌زمان از بوتاکس و تزریق ژل یا تزریق فیلر تا حد بسیار زیادی خط اخم را کاهش داد.
  • خط خنده : از اولین و قدیمی‌ترین کاربردهای تزریق ژل یا تزریق فیلر رفع خط لبخند می‌باشد که توصیه می‌شود آن را کم کرد اما از بین نبرد که مرز طبیعی بین دهان و گونه از بین نرود. درمان این ناحیه بسیار مناسب و موثر است.

میزان تاثیرگذاری تزریق ژل

برخی از ژل ها جهت کاهش درد حاوی لیدوکائین هستند. درصورتیکه بعد از تزریق احساس درد داشتید،
جهت کاهش درد می توانید از یخ و کرمهای ضد درد استفاده نمایید.

بعد از تزریق تورم و کبودی به مدت دو هفته طبیعی است

 

جهت رزرو وقت و دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

021-22008517

09053621680